Zoeken Vraag het forum

Oogpijn rechter oog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bart

Beste, ik heb sinds 4 dagen last van me rechter oog aan het oog is verder niks te zien ook niet onder het ooglid. Nu is het wel zo dat ik een nieuwe bril heb maar ook met de bril af doet het pijn met knipperen.

5 reacties
    Reageren
    Suzan

Misschien even naar huisarts of opticien gaan?
    Zonder onderzoek zal niemand je de oorzaak kunnen vertellen,vrees ik……

Reageren
    Bart

Update: ik ben naar de huisarts geweest hij heeft gekeken maar hij kon niks vinden ook is me opgevallen dag me rechter pupil ietsjes groter is als de linker. De dokter zei dat geen een mensen lichaam symmetrisch is. En ten slot zei hij dat het kan komen door me nieuwe bril omdat er cilinder inzit. Moet ik gaan voor een second opinion ofniet?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou niet weten waarvoor je een second opinion zou moeten hebben…

Reageren
    Bart

Omdat het bij mij overkwam alsof het hem niet boeide. Maar ik heb het ziekenhuis al gebeld en ik kan volgende week langskomen.

Reageren
    Bart

Ik heb zelf een research gedaan en ik ben gevaccineerd met pfizer, terwijl daar veel klachten bij voorkomen aan de ogen.

Reageren
Reageer op: Oogpijn rechter oog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.