Zoeken Vraag het forum

Rode oogleden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anne

Sinds ongeveer 3 weken heb ik last van rode ogen, ben naar mijn huisarts geweest. Het is geen infectie, mijn bloeddruk was oke, mijn urine was schoon dus het zal wel weer over gaan…toch heb ik er best hinder van…onder mijn ogen is het soms wat dik onder de huid, dat verdwijnt wel in de loop van de dag…ik vind het heel vervelend.
    Heb geen idee waar dit zomaar is ontstaan.
    Mijn ogen heb ik de laatste maanden met een vochtig schoonmaakdoekje schoongemaakt, dit was niet het merk dat ik altijd heb gebruikt….zou het daardoor kunnen misschien? Ook doe ik vette zalf erop, dit verzacht, voel ik… Zou zo dolgraag willen weten wat het toch is…
    Hr.dank voor uw lezen..,groet Anne

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan inderdaad een allergische reactie op de schoonmaakdoekjes zijn. NIET meer gebruiken dus. Alleen nog maar schoonmaken met lauw water en niet te hard wrijven

Reageren
Reageer op: Rode oogleden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.