Plasklachten

Beste allen, ik heb sinds 2 maanden plasklachten. Dit is begonnen met slecht te kunnen plassen totdat ik zelfs op enig moment niet meer kon plassen. Na enige uren met aandrang te zitten kon in weer plassen. Huisarts heeft toen meteen urinecheck gedaan waar niets uit kwam, prostaat ook in orde. Hij heeft me toen tamsulosine voorgeschreven. Ik heb absoluut veel stress op het moment waarop de huisarts ook aangaf dat het hier zeker aan kan liggen. Ik ben een tijdje ziek thuis geweest en toen kon ik van het een op het andere moment ineens weer super goed plassen! Dit bleef een tijdje zo en daarna werd het weer zwakker, ondertussen ben ik weer wat aan het werken maar de straal blijft relatief zwak naar mijn idee. Ik kom nu wekelijks bij de bekkenfysio, maar zie helaas nog geen vooruitgang. Hoe kan het dat ik van het een op andere moment goed kan plassen en dit dan toch weer afzwakt? Heeft iemand daarop antwoord? Ik ben een man van 35 met verder een goede gezondheid.

Reageer

Het kan toch echt door stress en spanningen worden veroorzaakt.

Reageer

Oké, bedankt voor de reactie. Vind het gewoon vreemd dat ik van het een op andere moment heel goed kon plassen. Maar stress kan natuurlijk vreemde dingen doen.

Reageer
Reageer op: Plasklachten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief