Nierbekkenontsteking of nierstenen ?

Hoi, ik heb sinds donderdag pijn in mijn buik, hevige pijn uiteindelijk gaan slapen en vrijdagochtend was het weg. Toen zaterdagmiddag heletijd ernsitg veel plassen en echt zoveel pijn dat de tranen in me ogen sprongen. Zaterdagavond begon weer de hevige buikpijn en pijn in me rug en liezen, potje geplast waar bloed in zat en allemaal witte sliertjes . Huisartsenpost gebeld moest komen plas ingeleverd hij ging wat voelen aan buik en rug en zei je hebt nierbekkenontsteking nu heb ik amoxilinne clavulaanzuur 500/125 Mg gekregen 3x per dag, ben zondag ochtend met de eerste gestart maar de pijn neemt niet af me rug doet ontzettend veel zozeer nu ook heel erg in beiden billen me gezicht is wat gezwollen op en af buikkrampen en nog steeds komt er bloed mee, zou ik niet wat anders kunnen hebben? Nierstenen of een nierontsteking ? Vanmorgen 38 graden vanmiddag 37,5 help me asjeblieft me huisarts is op vakantie anders ga ik vanavond weer terug naar de hap en vraag ik voor bloed prikken

Reageer

Als je eigen huisarts met vakantie is, is er altijd een vervangende arts beschikbaar...

Reageer

klopt maar doen niet zoveel en blijf pijn houden en bloed plassen

Reageer

De kuur zal toch even nodig hebben voordat ze werkt.. Welke pijnstiller gebruik je?

Reageer

hoi gisteravond tog maar huisartsenpost gegaan ik had bloedvergiftiging op kunnen lopen deze antibiotica hielp niet heb nu een andere ciprofloxacine 500 Mg maar tot nu toe ook nog steeds dezelfde klachten moet afwachten tot morgen anders terug naar eigen huisarts

Reageer
Reageer op: Nierbekkenontsteking of nierstenen ?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief