Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke keel en bulten op tong.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anne

Ik heb een belangrijke vraag iemand moet me echt helpen, sinds 1/2 weken heb ik enorme last van me keel en tong. Er zitten achter op me tong allemaal grote rode bulten en aan de zijkant van me tong ook een paar.
    Slikken doet pijn en soms doet eten drinken en praten ook erg pijn. Ik ben bang dat het een soa ofzo is… daarom durf ik niet naar de huisarts te gaan. Weet iemand wat het is ? Is het een soa? Of een allergie of onsteking ofzo ? Help me alsjeblieft ik stres me echt dood…

groetjes anne

(hier een foto , niet zo duidelijk..) [img size=600]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/tong3.jpg[/img]

8 reacties
    Reageren
    Har

Hallo Anne, heb je niet gewoon een keelontsteking? Heb je pijn bij het slikken? Verhoging?

Groet

Reageren
    Olga

Orale candidiasis?

Reageren
    Anne

Wat is dat precies ?? En wat is de oorzaak?

Reageren
    Anne

Ik heb wel pijn bij het slikken ja..

Reageren
    Lola

Schimmel op de tong.

Reageren
    Jans

Pijn bij slikken, ga even langs de HA. Antibiotica.

Reageren
    Anne

is dit echt GEEN soa???

Reageren
    Emma

Pijn bij slikken klinkt inderdaad als een keelontsteking. Angina. Of het echt geen SOA is, weet ik niet. Ik ben geen dokter. Maar ga gewoon even naar de huisarts. Alleen hij kan je iets voorschrijven zodat je er van af raakt. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Emma

Reageren
Reageer op: Pijnlijke keel en bulten op tong.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.