- Mariska van Wanrooij9 september 2012 om 18:48
Ik heb sinds vandaag veel last van de binnenkant van mijn mond. Als ik kijk aan de binnenkant van mijn lippen zie ik rode plekjes (geen aften), het lijkt op gesprongen adertjes. Een beetje brandend gevoel. Wat kan dit zijn? Ik heb vaak aften gehad, maar dit komt mij niet bekend voor en het is echt super vervelend. Brandend tintelend gevoel.
11 reactiesReagerenTara10 september 2012 om 14:09Hai, iets gegeten waar je misschien allergisch voor bent? (ongewassen) fruit? Heb je zelf enig idee?
Tara
Reagerenlies28 september 2012 om 16:59Hallo,
Reageren
Ik heb net hetzelfde sinds deze namiddag… en het is natuurlijk weer weekend dus ik kan niet naar de dokter.
Weet je er al iets meer over? Ben er nl niet zo gerust in..
Het is begonnen met de linkerkant van mijn bovenlip en nu begint de rechterkant van mijn onderlip hetzelfde te doen. Naar mijn weten ben ik voor niets allergisch en heb ik niet anders dan anders gegeten ofzoHellen28 september 2012 om 17:23lies28 september 2012 om 17:27Hallo Hellen, dank voor de snelle reactie!
Reageren
Ik denk het niet… dat is op de buitenkant van je lippen normaal toch?
Het is de binnenkant en het voelt echt raar. Tintelend, branderig gevoel, soms voelt het zelfs wat verdoofd aan. Dit nu al van links tot rechts over volledig beide lippen. En kleine rode vlekjes, precies gesprongen adertjes ofzo (net zoals de opstartster beschreef).Hellen28 september 2012 om 17:32Hai, ik denk dat ik te snel heb gelezen, dacht dat het om de buitenkant van je lippen ging. Binnenkant dus. Vitamine gebrek? Paar dagen sinaasappelen persen en vitamine C binnenkrijgen. Tenminste, dat helpt mij…
Groetjes
ReagerenGansje28 september 2012 om 17:36Hoi, van tandpasta veranderd?
Reagerenlies28 september 2012 om 17:49zou het zoiets onschuldig kunnen zijn?
is echt rap opgekomen
ik ga alvast mijn weekend vullen met meer vit. c
hoewel ik wel regelmatig fruit eet..en ja idd andere tandpasta.. ik gebruik sinds een dag of drie even de tube van zoontjelief op omdat hij die soort kindertandpasta niet goed kan verdragen, en anders was die voor de vuilbak..
jullie hebben me alvast wat gerustgesteld, waarvoor veel dank!
was alweer grote drama’s aan het fantaseren over mondkanker enzomaar maandag toch even langsgaan bij de dokter, voor alle zekerheid
ReagerenMama28 september 2012 om 17:57‘Geestig’… ik kreeg ook uitslag in mijn mond wanneer ik een keertje met de tandpasta van mijn dochter poetste. Hoop dat dat het is. Avocado’s eten en bananen.
Groet, mama
ReagerenAnoniem21 oktober 2014 om 13:14ik lees precies wat ik zie bij mijn zoontje van 2 wat is het en moet ik me zorgen maken hij kan ook bijna niet eten zo zeer doet het vooral warm eten en heeft wel ontstoken ogen
ReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2014 om 16:13Ga even langs bij je huisarts.
ReagerenAnoniem14 maart 2015 om 15:55Hoi lies het is dan 3 jaar geleden bij jou maar wat heeft de dokter Gezegt van die rode vlekjes aan de binnenkant van jou lippen ?
Reageren