Zoeken Vraag het forum

Bloedende tong

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • deetje24

Mijn vriend heeft last van een bloedende tong.
    Zomaar uit het niets begint zijn tong te bloeden op kleine plekjes op zijn tong.
    Meestal als hij begint te hoesten begint het ineens te bloeden. Er zitten geen bulten op zijn tong en hij heeft ook geen gebit hij is 29 jaar. Ik vind dit nogal raar hij gaat hiermee niet naar de huisarts ik vind het wel eng ofzo.
    Weet iemand wat dit is?

Groet Deetje

1 reactie
    Reageren
    Joost

Ik heb wel gehoord van Scorbuut, dan kan het tandvlees spontaan bloeden door een gebrek aan vitamine C. Maar of dat ook voor de tong geldt, weet ik niet. Toch lijkt het me niet normaal en ook niet zo fris voor jou als jullie aan het zoenen zijn, of standje 69. ik zou hem toch maar even meenemen naar de HA. Als je weet waar het door komt, wil je dat dan laten weten hier op het forum?

Succes, Joost

Reageren
    Brandon

hoi mijn tong bloeden je moet je mond spoelen en daarna het klinkt raar maar je moet ICE tea op die plek laten ligen en dan doorslikken dat is het

Reageren
Reageer op: Bloedende tong
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.