Hoi,
Sinds een aantal maanden valt het me op dat ik een witte ronde vlek heb in mijn wangvliesvlies aan de linkerkant. Biopt bij de kno arts was als resultaat dat ik een reactieve epitheelhyperplasie en chronische ontsteking heb met geen dysplasie aldus mijn medisch dossier. De kno arts belde me op en hij vertelde me dat de plek niet groter moet worden alleen en voor de rest onschuldig is. Ik heb helaas niet goed doorgevraagd toen der tijd. 6 maanden zijn nu verstreken en ik zie dat de plek wat groter is geworden in de diameter (hooguit een paar millimeter). Kan dit ontwikkelen naar een kwaadaardig iets in de toekomst? En kom ik er uberhaupt van de witte vlek af als ik bijvoorbeeld stop met roken? Ik maak me enorme zorgen nu
Foto
Als de kno arts heeft gezegd dat de plek niet groter mag worden, en dat gebeurt wel,waarom neem je dan geen contact op met de kno arts (poli kno van het ziekenhuis)?
Die heeft dat niet voor niks gezegd en is dan de persoon die je verder kan helpen en je vragen kan beantwoorden.
Niet de mensen op een forum waar helemaal geen artsen zijn.
Hoi, dank voor je reactie. Ik kan pas 20 september bij de kno arts terecht en die afspraak is gemaakt. Ik maak me echter zorgen vandaar mijn vragen hier. Helaas zijn de wachttijden enorm lang.
Dat is dan dus en vraag voor de KNO arts
Probeer dan eerder en afspraak te krijgen omdat er iets veranderd is