- Eef8 december 2021 om 09:37
Aan de binnenkant van mijn onderlip zit ineens een soort blaasje of bobbeltje dat wat harder aanvoelt. Het lijkt niet op een aft maar is wel een beetje gevoelig. Het lijkt een bobbeltje dat een beetje doorzichtig oogt. Enig idee wat zoiets kan zijn?
7 reactiesReagerenEef8 december 2021 om 09:48En net nadat ik dit schreef is het bobbeltje gebarsten/ opengesprongen, en nu de spanning er vanaf is, is het niet meer gevoelig. Enig idee wat dit kan zijn?
ReagerenEef9 december 2021 om 13:04Het blaasje is inmiddels weg, maar aan de andere kan van de onderlip is nu een dikke bobbel ontstaan wat echt serieus groot is. M’n lip is aan die kant een stuk dikker aan de andere kant. Vind het heel apart. Ziet er verder niet gek uit behalve dat het ineens behoorlijk gezwollen is zonder aanleiding
ReagerenSuzan9 december 2021 om 14:39Misschien even langs de huisarts gaan dan?
Die zal na onderzoek er waarschijnlijk meer over kunnen zeggen dan zo via een forum……
ReagerenEef9 december 2021 om 14:57Dat ga ik ook zeker doen als het aanhoudt, maar een forum is er om ervaringen uit te wisselen, dus ik dacht dat het wellicht bekend klonk voor een ander
ReagerenSuzan9 december 2021 om 15:49Dat ben ik met je eens.
Reageren
Maar iemand anders kan dezelfde symptomen hebben dan jij, maar door een andere oorzaak.
Dus het is niet altijd zinvol jou ervaring met die van iemand anders te vergelijken.
Het kan zelfs voor extra stress zorgen.
Vandaar mijn opmerking er mee naar de huisarts te gaan. Die kan jou specifieke geval beoordelen en aan de hand daarvan,i dien nodig,gericht actie ondernemen.
Iemand anders kan jou iets adviseren wat bij hem of haar goed was,maar voor jou juist dat niet is.
Op het moment dat jij weet wat jou klachten veroorzaakt, kun je pas gaan vergelijken met anderen die hetzelfde probleem hebben.Eef11 december 2021 om 18:07Het voelt nu meer als een hard bultje op m’n tong. Het is erg klein en ziet er haast als een doorzichtig bultje uit. Het doet verder geen zeer maar voelt wel gek. Iemand een idee?
ReagerenEef11 december 2021 om 18:33Sorry, niet tong ik bedoel binnenkant van de onderlip
Reageren