Zoeken Vraag het forum

Rode vlekken gehemelte

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Natas

Paar dagen geleden verschenen deze vlekken op mijn gehemelte. Ik ben vandaag naar de dokter geweest en die kon me niet vertellen wat het was . Ze heeft een foto gemaakt en het aan de andere dokters in de praktijk laten zien maar niemand wist het. Ik zelf dacht aan roodvonk maar heb geen van de andere symptomen van roodvonk m…

6 reacties
    Reageren
    Cb

Weet je inmiddels wat het is? Ik heb nu precies hetzelfde

Reageren
    Weet iemand al iets?

Mijn dochter heeft het nu ook

Reageren
    Vero

Wat was het precies?

Reageren
    Rey

Ik heb het nu ook, ik wel ziek dagen / weken aan het hoesten. Weet jij ondertussen all waar het aan ligt?

Reageren
    K.

Hier hetzelfde. Afgelopen Juli ook 4 weken last van gehad, toen ging het uiteindelijk vrij snel weg toen ik ging spoelen met chloorhexadine 0,2%. Smaak is door de spoeling volledig weg, maar komt snel terug zodra je gestopt bent. Ik ben net weer begonnen, hopen dat het weer snel weg trekt.

Reageren
    Rey

Was je toevallig ook ziek toen jij het had? Ik heb all namelijk 3 weken last van hoest en keelpijn / amandelpijn

Reageren
Reageer op: Rode vlekken gehemelte
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.