Zoeken Vraag het forum

Plotseling meerdere pijnlijke bultjes onder oksels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • JvM

Hallo

Ik heb van het een op het andere moment meerdere pijnlijke bultjes onder mn oksels. Onder mn ene oksel 2 en onder de ander wel 5.
    Het lijken wel gewoon puistjes ofzo, maar dit is het niet, en het voelt ook een stuk pijnlijker.

In eerste instantie denk ik aan iets met de lymfeklieren, maar ik voel me verder gewoon prima. Vind het wel raar dat het zo opeens op kwam zetten.

Iemand enig idee?

8 reacties
    Reageren
    JvM
    JvM

Niemand?

Ik was net bij een vriend thuis en die heeft precies hetzelfde! Hij heeft ook allemaal rode bultjes op zn buik en borst. Maar die zijn niet zo groot en niet pijnlijk.

Nu hebben we toevallig allebei in het weekend in een jacuzzi gezeten, ik vermoed dat het daar iets mee te maken heeft.

Ik ga morgen toch maar voor de zekerheid even langs de huisarts denk ik! Desalniettemin hier iemand die een vermoeden heeft?

Reageren
    Anoniem

Het ziet er een beetje uit als een bloeduitstorting?

Reageren
    JvM

Bij de huisarts geweest ondertussen en het zijn ‘infiltraten’ volgens hem. Drieweekse antibioticakuur Klacid 500mg ED voorgeschreven gekregen.

Heb nu wel na een paar dagen allemaal kleine rode vlekjes op mn handen gekregen. Zal wel bijwerking zijn van de antibiotica?

Reageren
    Heleen

Hai, lees de bijsluiter dan eventjes door. Missien staat het vermeld als bijwerking…

Reageren
    kc

Ik heb er sinds kort ook last van.
    Het zijn 2 grote bulten naast elkaar en in het begin kwam er etter uit maar nu niet meer maar ze blijven zeer groot en zijn ook zeer pijnlijk.
    Ik heb ook geen idee wat het is…

Reageren
    Bo

hey. ik weet niet of ik hetzelfde bedoel als jullie, maar heb zelf allemaal kleine huidskleurige bultjes onder mijn oksels…Deze zijn niet echt pijnlijk. maar jeuken wel verschrikkelijk. iemand enig idee?

Reageren
    Richardo

Ik heb 2 bultjes eentje doet pijn maar jeukt niet het kan ook gewoon een pukkel zijn maar wel raar  weet iemand iets er over

Reageren
Reageer op: Plotseling meerdere pijnlijke bultjes onder oksels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.