- Anoniem7 oktober 2016 om 19:24
Hallo forum gasten,
Zoals iedereen hier heb ik een vraag;).
Ik gebruik al heel wat jaren de pil. Op zaterdag neem ik altijd mijn laatste pil en dan werd ik heel in het begin op maandag ongesteld. Sinds jaren is dat verschoven naar de dinsdag. Nu sinds een tijdje is het verschoven naar de woensdag, nu word ik dus op woensdag ongesteld.
Ik vroeg mij af of iemand enig idee heeft waardoor dot opschuift? Niet dat ik me ergens zorgen over maak, maar was meer benieuwd of het een reden heeft.
Maakt het overigens uit dat ik van woensdag t/m zaterdag menstrueer en dan op zondag de pil weer neem? Ik stop uiteraard een week, maar (om het even plat te zeggen) bloed van woensdag t/m zaterdag 4 dagen. Of maakt de duur niet zozeer uit?
Benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2016 om 19:39Daar hoeft geen reden voor te zijn. Ze kan gewoon verschuiven. Dat komt vaker voor bij pilgebruik. Verder is dat geen enkel probleem
ReagerenAnoniem12 oktober 2016 om 14:21Ik heb hetzelfde, neem altijd op donderdag de laatste pil en werd meestal zondag/maandag ongesteld, nu de laatste paar keren pas op dinsdag. Heb ook een beetje verder gezocht online maar kan geen oorzaak vinden, ben eigenlijk ook wel benieuwd!
Reageren