- Anoniem8 juli 2016 om 14:53
Goedemiddag allemaal,
Vorige maand had ik maar 1 dag echt menstruatie en 3 dagen alleen met afvegen wat lichtrood. Maar nu maand later wanneer mijn menstruatie weer moet beginnen heb ik enorm hevige bruine menstruatie.
Ik moet er wel bij zeggen, dat ik geen anticonceptie niks gebruik.
Iemand die dit herkend? En me zou kunnen helpen
5 reactiesReagerenAnoniem8 juli 2016 om 15:03Oja, normaal voelde ik ook altijd aan mijn borsten wanneer mijn menstruatie op ging komen. Nu totaal niets gevoeld. En de bruine menstruatie heb ik nooit eerder meegemaakt.
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2016 om 16:14[quote][b]Vorige maand had ik maar 1 dag echt menstruatie en 3 dagen alleen met afvegen wat lichtrood.[/b] Maar nu maand later wanneer mijn menstruatie weer moet beginnen heb ik enorm hevige bruine menstruatie.[/quote] De bruine afscheiding is dus oud bloed van de vorige menstruatie, die niet goed heeft doorgezet, dat nu voor de menstruatie uit de baarmoeder komt
ReagerenAnoniem8 juli 2016 om 17:05Maar het is wel hevige menstruatie, kan dat ook kloppen. Bij afscheiding denk ik namelijk aan een klein beetje met afvegen.
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2016 om 17:08Day kan soms net zoveel zijn als een menstruatie
ReagerenAnoniem9 juli 2016 om 07:38Oké, dat wist ik niet.
Reageren
Gisteravond is het helemaal gestopt dus eigenlijk 1,5 dag dus weer ‘menstruatie/ oud bloed verlies gehad’. Nu heb ik totaal nergens last van ook geen gewone menstruatie. Dus even aankijken of die op komt zetten. Dankjewel alvast