- Anoniem13 juni 2016 om 17:26
Dag allen,
Ik ben een meisje van 18 jaar oud, en word normaal de eerste week van de maand ongesteld (dit kan soms nog verschillen) nu is het zo, dat ik 3 maanden geleden seks heb gehad en niet zeker van mijn zaak was en toen maar een MAP heb genomen (ik gebruik namelijk niet de pil). Hierna ben ik gewoon 3 x ongesteld geworden op mijn gewoonlijke manier (best zwaar en meestal een week). deze maand (zo’n 2 weken terug) had ik in eens last van oud bloed in m’n onderbroek, maar dit voelde nirt als een menstruatie, normaal voel ik namelijk ontzettend veel pijn en nu voelde ik niks. Nu 2 weken later (nu ik wel echt ongesteld hoor te worden) heb ik weer last van bruin bloed (meestal heb ik dit pas aan het eind van mijn menstruatie week) dit keer anders dan die vorige lading bruin bloed , is het meer + voel ik lichte buikkrampen….
Ik hoop dat ik het een beetje uit heb kunnen leggen maar mijn vraag is dus of het kan dat dit innestelingsbloed is? (Ik zelf dacht van niet aangezien ik gewoon 3 x op normale wijze ongesteld ben geworden en in de tussentijd geen geslachtsgemeenschap heb gehad, maar ik begin nu toch bang te worden)1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 17:31Een innestelingsbloeding ontstaat in de regel 6-9 dagen na de bevruchting van de eicel. De seks is onderhand al 3 maanden geleden……..daar kan het dus zeker niet mee te maken hebben.
Reageren
Bruine afscheiding in in de regel oud bloed dat nog van de vorige menstruatie in de baarmoeder zat en er dan uitkomt.