- Anoniem15 oktober 2015 om 19:42
hallo ik ben net 1 dag ongesteld ik voel me eigenlijk ziek daardoor
ik ben heel duizelig als ik op sta zie ik rare vlekken voor mijn ogen
misselijk kan bijna geen hap eten naar binnen krijgen
ik bloed ook heel raar ik had gister seks gehad met mijn vriend en begon tijdens de gemeenschap te bloeden heel licht dus we waren gestopt ik kreeg heel er buikpijn wat in mijn vagina trok (sorry voor informatie)nu is die pijn weg maar de vanochtend stond ik op en ik dacht ik ben gewoon ongi nu bloed ik eerst best wel veel en daarna een paar uur niks voel me ook echt beroerd ook rugpijn
maar die duizeligheid dat is het ergste en de misselijkheid
en eigenlijk bloed ik het meeste als ik op de wc zit om te plassen
of ontlasting heb daarna een paar uur niet en dan loopt het er met druppeltjes uit ga ik weer plassen dan komt er echt veel uit zodra ik kracht zet zegmaar
mvg8 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2015 om 20:14Hoe oud ben je?
Reageren
Hoelang menstrueer je al?Anoniem15 oktober 2015 om 20:52ben 18 en menstrueer van af me 11e
ReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2015 om 21:07Heb je die klachten altijd al gehad of is dat de eerste keer?
ReagerenAnoniem15 oktober 2015 om 21:21dit is de eerste keer dat ik deze klachten heb normaal gesproken alleen wat buikramp
ReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2015 om 21:48Het zou een infectie kunnen zijn.
Reageren
Ik denk dat je er toch goed aan doet om even naar de huisarts te gaan.Anoniem15 oktober 2015 om 21:58oke zal ik doen bedankt
ReagerenAnoniem16 oktober 2015 om 06:16Je zou bij heftige menstruatiepijn kunnen proberen thee van krampstillende kruiden zoals munt of kamille te gebruiken. Dit geeft vaak al verlichting.
Blijft het langer aanhouden is het inderdaad raadzaam naar een arts te gaan.
ReagerenAnoniem18 oktober 2015 om 22:44bedankt voor u reactie ik heb inderdaad kamille thee gehad hielp wel wat . ik bloed nu niet veel meer maar voel me nog al zo misselijk en duizelig dus ga morgen even langs de huis arts
Reageren
mvg