Zoeken Vraag het forum

rare menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi,
    heb een paar vraagjes ivm mijn menstruatie.
    ik gebruik een hormonen staaf maar dat al ongeveer 6 jaar en krijg nu pas last van mijn cyclus.dus heeft denk ik niet bepaalt met die hormonen ervan te maken.
    vorige maand kreeg ik hele hevigehevige en pijnlijke regels,wat niet van mijn gewoonte is.
    Deze maand was het weer zo gepaard met een misselijk gevoel.Na de regels
    ongeveer drie dagen later kreeg ik donkere afscheiding.(oudbloed?) en
    terug verdwenen.
    en vandaag zijn we weer enkele dagen verder krijg ik weer bloed verlies maar lichter en meer rood.
    Nu mijn vraag,..is het normaal en hebben meer vrouwen dit of toch even langs de gyne gaan?
    ben21 trouwens.
    dankje alvast

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

innesteling,..of mss met ouder te worden.
    ikzelf neem de pil dus geen verstand van.
    en ook nog niet gehad of toch niet in 1 maand in die volgorde.
    groete mieke

Reageren
    John (moderator)

Het zou niet van de Implanon moeten zijn.
    Ik denk dat het inderdaad goed om eens bij de gynaecoloog langs te gaan.

Reageren
Reageer op: rare menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.