- Anoniem4 februari 2015 om 15:44
Ik ben een meisje van 15 bijna 16 en ik ben 11 te vroeg ongesteld geworden. Ik ben het al sinds me 12e
Ik ben nu nog niet echt ongesteld maar er is een kleine hoeveelheid bruine afscheiding. Ik ben niet aan de pil en heb geen vriendje, en ik ben meestal normaal altijd precies op tijd. Soms 3 dagen te vroeg of een paar dagen te laat. Maar ik heb nog nooit gehad dat ik al een klein beetje bruin/rode afscheiding heb. Ik zou graag weten wat er aan de hand is5 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 februari 2015 om 19:00De bruine afscheiding kan ontstaan tijdens de eisprong. Over het algemeen is dat nog wat oud bloed dat van de vorige menstruatie in de baarmoeder zat en er nu uitkomt. Dat is verder geen probleem. Dat komt wel vaker voor.
ReagerenAnoniem4 februari 2015 om 20:21Dat kan wel kloppen en mijn vorige menstruatie was ook heel kort. Meestal duurt die 5 dagen en de vorige keer 3.
ReagerenJohn (moderator)
4 februari 2015 om 22:52Het is niets om je verder druk over te maken.
ReagerenAnoniem5 februari 2015 om 07:49Er is 1 dag verder en ik ben gewoon normaal ongesteld nu. Is dat heel erg of kan het wel is dat je heel vroeg weer ongesteld word ?
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2015 om 17:00Gezien je leeftijd is dat een heel normaal verschijnsel. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Reageren