Zoeken Vraag het forum

11 dagen te vroeg ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een meisje van 15 bijna 16 en ik ben 11 te vroeg ongesteld geworden. Ik ben het al sinds me 12e
    Ik ben nu nog niet echt ongesteld maar er is een kleine hoeveelheid bruine afscheiding. Ik ben niet aan de pil en heb geen vriendje, en ik ben meestal normaal altijd precies op tijd. Soms 3 dagen te vroeg of een paar dagen te laat. Maar ik heb nog nooit gehad dat ik al een klein beetje bruin/rode afscheiding heb. Ik zou graag weten wat er aan de hand is

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De bruine afscheiding kan ontstaan tijdens de eisprong. Over het algemeen is dat nog wat oud bloed dat van de vorige menstruatie in de baarmoeder zat en er nu uitkomt. Dat is verder geen probleem. Dat komt wel vaker voor.

Reageren
    Anoniem

Dat kan wel kloppen en mijn vorige menstruatie was ook heel kort. Meestal duurt die 5 dagen en de vorige keer 3.

Reageren
    John (moderator)

Het is niets om je verder druk over te maken.

Reageren
    Anoniem

Er is 1 dag verder en ik ben gewoon normaal ongesteld nu. Is dat heel erg of kan het wel is dat je heel vroeg weer ongesteld word ?

Reageren
    John (moderator)

Gezien je leeftijd is dat een heel normaal verschijnsel. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Reageren
Reageer op: 11 dagen te vroeg ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.