- Anoniem18 januari 2015 om 18:43
Ik ben 20 jaar, zit aan de pil, 28 dagen cyclus.
Menstruatie is altijd regelmatig en verloopt prima.
Geen pil vergeten/gemist.Twee maanden geleden, net een week na menstruatie had ik heeeeel licht roze slijm aan het wc papiertje en dit heeft twee weken aangehouden.
Drie zwangerschapstesten gedaan en allemaal negatief.
Hoewel ik aardig wat symptomen herken.
Pijnlijke / gespannen borsten, tepelhof wat groter, sneller vermoeid, misselijkheid, e.d.Menstruatie weer afgewacht, was redelijk normaal.
Nu anderhalve week na menstruatie weer lichtroze slijm / lichtroze bloedverlies en dit is er nu een paar dagen.Wat moet ik ermee?
Heeft iemand voor mij een antwoord?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 januari 2015 om 22:47Er kunnen meerdere redenen zijn.
Reageren
Mogelijk is je pil toch wat te licht en heb je een andere pil nodig. Een andere mogelijkheid zou een cyste kunnen zijn op een eierstok. Ik denk dat het goed zou zijn om bij de huisarts een verwijzing te vragen naar de gynaecoloog.Anoniem19 januari 2015 om 17:05Hartelijk dank voor uw antwoord.
Reageren
Deze pil gebruik ik al een paar jaar dus als deze te licht zou zijn had ik er eerder last van gekregen denk ik…of zeg ik nu wat geks haha.
Bedankt voor de tips, hier ga ik iets mee doen!Anoniem22 januari 2015 om 15:24Nog eens naar de huisarts geweest.
Reageren
Deze heeft een uitstrijkje afgenomen en nog iets, waarvan hij mij niet heeft verteld wat.
Hij zegt dat het mogelijk een bacterie is, maar welke heeft hij nog niet kunnen zeggen.
Dus nu antibiotica.
Maar in sommige gevallen zijn bacteriën gevaarlijk voor de vruchtbaarheid,klopt dit?John (moderator)
22 januari 2015 om 18:09Als een bacteriële infectie op tijd wordt behandeld zal dat zo’n vaart niet lopen.
Reageren
Maar eens even de uitslag afwachtenAnoniem22 januari 2015 om 18:18Bedankt voor uw antwoord, ik wacht af 🙂
Reageren