- Anoniem13 september 2014 om 17:15
Hoi allemaal,
al jaren (ik gok 5-6 jaar) slik ik de pil en ik word dan ook iedere maand rond dezelfde tijd ongesteld.
Sinds 3 maanden word ik amper ongesteld. Daar bedoel ik mee, amper bloedverlies. Ongeveer 1 dag en dan is het weer over. Voorheen was het ruim 3-4 dagen en ook best heftig. Ik maak me hier best zorgen om. Ik ben naar de huisarts geweest omdat ik last had van mijn zij en volgens de huisarts plaste ik bloed. Ik moest hierdoor met spoed een echo laten maken van mijn buik en m.n. nieren. Hier kwam niks uit. De arts in het ziekenhuis had gekeken naar mijn nieren, blaas, net onder mijn ribben. Ik vraag me af (en stom dat ik het niet gevraagd heb) of ze ook mijn eierstokken kon zien.Ik vind het vreemd en eerlijk gezegd baal ik ervan dat ik nu voor de derde keer in twee weken de huisarts moet gaan bellen, omdat ik me zorgen maak.
Mijn vraag is; kan het zo zijn dat je na jaren pilgebruik ineens minder ongesteld wordt en dit maanden aanhoudt?
2 reactiesReagerenIk25 september 2017 om 23:26John (moderator)
25 september 2017 om 23:55@ anoniem van 13 september.. en ook @Ik van vandaag
een beetje laat wellicht: Â Als je de pil langer gebruikt, kan dat inderdaad de bloedingen verminderen. Oorzaak kan een verminderde aangroei van het baarmoederslijmvlies zijn.
Reageren