- Anoniem22 augustus 2014 om 13:55
Hoi!
Ik schrijf voor het eerst op een forum omdat ik me rot gezocht heb naar info over mijn probleem. (maandag bel ik de ha, maar toch benieuwd naar dergelijke ervaringen).
Ik heb al ruim 2 jaar het koperspiraaltje en heb altijd een regelmatige cyclus gehad. Nu ben ik twee weken na mijn vorige menstruatie heel licht gaan bloeden. Echt geen menstruatiebloed te noemen. Gewoon een extreem lichte variant (lees: max. 1 normale tampon op een dag die verre van vol raakt).
Ik heb gelezen over innesteling, maar dat is volgens mij maar van korte duur. Het is nu dag 7 en het houdt nog steeds aan.
Door internet ben ik me bewust geworden van mogelijke andere symptomen:
– erg vermoeid (mijn excuus is door het niks-doen in m`n vakantie)
– hele lichte steken in m`n onderbuik
– jeukende ogen (allergisch voor stof dacht ik)
– erg emotioneel
– ik eet iets meer, maar ik kom ook niks aan.
– licht in m`n hoofd (ik eet geen vlees, dus daardoor?)
– af en toe een vlaagje misselijkheid
– ik voel me koud (weersverandering)Het zijn nogal vage klachten. Nou ben ik me bewust van het feit dat dit lijkt op zwangerschapssymptomen. Maar ik vind het tegenstrijdig met de aanhoudende lichte bloeding. Bovendien zijn de cliché symptomen niet van toepassing (die ochtendmisselijkheid, vaker plassen, gevoelige borsten, groter wordende borsten, etc).
Nu lees ik ook horrorverhalen over gezwellen en kanker. Dus daarvan ben ik in de stress geschoten. Voornaamste klacht is dus dat lichte bloedverlies.
Iemand een idee of dergelijke ervaring?
1 reactieReagerenAnoniem27 augustus 2014 om 07:24Bij de dokter geweest, die kon er niks van maken.
Reageren
“Soms kom je er nooit achter wat het is geweest.”