- Anoniem31 januari 2014 om 16:15
Dag iedereen,
In oktober heb ik een staafje in mijn bovenarm laten plaatsen als anticonceptiemiddel, ik ben nu 20 jaar.
Maar sinds 20 december 2013, heb ik onophoudelijk bloedverlies, iedere dag, de ene dag al wat meer dan de andere.. Heel vervelend dus! Ze hebben me dat staafje aangeraden omdat ik heel veel last had van BloedingsCystes op mijn eierstokken van 7 tot 8 cm groot. Weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn, of wat ik best zou kunnen doen?Ben er niet gerust in, maandag heb ik dan ook een afspraak bij mijn huisarts gemaakt!
Bedankt!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2014 om 18:13De cystes zouden een oorzaak kunnen zijn. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog.
ReagerenAnoniem31 januari 2014 om 19:44Maar de Geanycoloog zei dat de cystes gingen weg blijven en de pijn ook, want zei zeiden dat ik de cystes kreeg doordat ik mijn nuvaring niet correct gebruikte..
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2014 om 20:34De vraag is of de cystes ook daadwerkelijk weg zijn. Andere oorzaken zijn natuurlijk ook mogelijk. Alleen de gynaecoloog kan dat vaststellen.
ReagerenAnoniem31 januari 2014 om 21:38De laatste keer als ik naar Gynaecoloog ben geweest, was een paar weken voor de plaatsing van het staafje in mijn bovenarm. En toen hebben ze nog eens een gynaecologisch onderzoek gedaan, en toen hebben ze gezien dat ze kleiner waren geworden, maar weg waren ze toen nog niet.. Maar ze hadden me wel gezegd dat die zowiezo weg gingen gaan en dat ik zeker geen pijn meer ging hebben en geen cystes zou terug krijgen! Omdat ik nu de juiste hoeveelheid hormonen in mijn lichaam krijg.
ReagerenAnoniem31 januari 2014 om 21:39En at zou dat dan nog kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2014 om 21:43Dat is de reden waarom ik schreef dat je terug moet gaan naar de gynaecoloog. Alleen met een onderzoek kun je vaststellen of het door de cystes komt of door wat anders.
Reageren