Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld, niet zwanger en dokter wilt niet helpen!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben 21 jaar en heb een heel lief meisje van 10 maanden, hartstikke leuk.

Op 7 december hebben mijn partner en ik seks gehad, condoom was echter gescheurd. Ik ging gelijk de Morning after pill halen en nam hem binnen 12 uur (na de seks), niet daarna misselijk gevoeld dus het leek me goed.

Op 20 december werd ik niet ongesteld, na een week deed ik een test: negatief.
    Na nog een week weer een test: negatief. Toen ging ik naar de dokter maar ik kreeg te horen dat het door de MAP kwam. En dat ik het af moet wachten.

Op 13 januari deed ik nogmaals een test: negatief. Ging weer naar de dokter en die zei hetzelfde, ondanks ik nu ook misselijk was en af en toe moest braken. Ik vroeg/smeekte om een bloedtest. Ze gaf me eentje voor het ziekenhuis en ik ging 14 januari dus voor die test. “We bellen je met de uitslag als het erg is”

Dus…Werd ik twee dagen later gebeld, de uitslag was er en of ik zo gauw mogelijk naar de dokter kon komen want het was beter om de uitslag in persoon te horen.

Kwam ik aan zei de dokter “Het lab wilt je bloed niet testen want we kunnen niets zonder een positieve zwangerschapstest” Ondanks ik had gezegd of ze me konden testen op andere dingen..Maar nee want “ik zie er gezond uit”

Nu is het dus bijna februari, nog niet ongesteld, misselijkheid wordt erger en ik heb nu iets hards boven mijn navel.

De dokter wilt mij niet helpen want ja “ik zie er gezond uit hoor”..

Iemand tips? Een andere dokter is niet aanwezig.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zwangerschap is niet voor de hand liggend aangezien je de MAP op tijd hebt genomen. Het is wel zo dat de MAP je hormoonhuishouding nogal kan ontregelen. Voor dat deel had je huisarts dus wel gelijk.

Over dat het lab je bloed niet zou willen testen heb ik zo mijn bedenkingen.
    Misschien moet je er eens over nadenken om een andere huisarts te nemen. Ga terug naar je huisarts en vraag een verwijskaart voor de gynaecoloog.

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld, niet zwanger en dokter wilt niet helpen!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.