Zoeken Vraag het forum

week voor menstruatie al bloedverlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Monique

Ik (31) ben ruim anderhalf jaar geleden gestopt met de pil en was een jaar lang regelmatig, om de vier weken, ongesteld. Nu is het sinds een aantal maanden zo dat ik precies een week voor ik ongesteld moet worden al last heb van bloedverlies, bruin oud bloed maar ook soms roder bloed. Ik weet niet wat dit kan betekenen?

2 reacties
    Reageren
    dokterK

Het lijkt erop dat je cyclus niet meer zo regelmatig is dus. Want bloedt je dan twee weken? Als dat zo is zou ik naar de huisarts gaan om bepaalde zaken uit te sluiten.

Reageren
    Lilo

Als jij het weet mag je het mij ook vertellen..

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.. Al is het bij niet precies 1week op voorhand. Soms al 2weken ervoor en soms 2dagen, wisselt dus sterk.
    Nu had ik deze maand weer net iets anders: 10dagen voor mijn stop week begon ik te bloeden en op de dag dat mijn menstruatie moest beginnen niets van bloed meer en is het volledig gedaan, nog steeds..

Reageren
Reageer op: week voor menstruatie al bloedverlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.