Zoeken Vraag het forum

Bijna 14 en nog steeds niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Georgina

Hallo, ik ben al dertien ik ben bijna veertien ik heb een beetje puntjes en ik gebruik opvulling alleen ik ben nog niet ongesteld geweest en ik maak me daar zorgen om want me vriendinnen die jonger zijn dan ik zijn het al wel en hebben wel borsten

Help me alsjeblieft
    Gr Georgina

10 reacties
    Reageren
    Heleen

Hallo Georgina,
    Heb je al wel schaamhaar? Je schrijft dat je borsten zijn begonnen met groeien, dus dat is goed. En heb je al afscheiding, witte vloed? Dat is een kenmerk dat je binnen een paar maanden ongesteld gaat worden.

Groetjes

Reageren
    Anoniem1
    georgina

ik heb al wel schaamhaar en een beetje afscheiding,
    maar me borsten zijn denk ik een beetje aan het groeien want als ik er op druk doen het pijn er ziet zegt maar een hard puntje

groetjes

Reageren
    Jasmijn

Hai, dat zijn je groeischijven. Teken dat je borsten zijn begonnen met groeien. Geduld…

Reageren
    Sampje

Komt helemaal goed meid 😉 maak je maar geen zorgen. Wees blij dat je er nog niet mee te maken hebt, zo geweldig is het niet hoor!

Maar komt vanzelf meis, 14 is trouwens een prima leeftijd om ongesteld te worden hoor!
    Mijn beste vriendinnetje was 17 toen ze voor het eerst ongie werd.

Reageren
    Ikkaj

Ik ben beginnen menstrueren toen ik 15 bijna 16 was.. Niet iedereen is dezelfde hoor.. Geen paniek komt wel..
    En zo leuk is het niet hoor :p, dus geniet nog maar lekker van je menstruatie vrije tijd..

Reageren
    riena

hoi ik ben al in januari gestopt met de pil ik werd in feb 14 ongesteld maar normaal word ik beina eind van de maand en nu ben ik het niet het is al bijna april heele maand maart ben ik niet ongesteld geweest wat kan het zijn help mij graag.

Reageren
    Lola

Heb je onveilig seks gehad?

Reageren
    riena

nooit sex gehad

Reageren
    Anoniem
Reageer op: Bijna 14 en nog steeds niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.