Zoeken Vraag het forum

Nu al 2 maanden continu bloeden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • N dR

Hey allemaal!

Ik ben 18 jaar en slik nu al 2,5 jaar de pil omdat ik altijd heel heftig ongesteld ben, alleen 2,5 maand geleden ben ik 1 week gestopt en daarna weer doorgaan slikken. Alleen 2 weken hierna ging ik weer bloeden. En dat is nu dus al 2 maanden zo! Ik ben al 2x naar de huisarts geweest en die neemt het eigenlijk helemaal niet serieus maar ik ben elke keer best moe en voel mij vaak ook niet goed. Zou ik hiermee gelijk naar het ziekenhuis kunnen? Of is er toch niks aan de hand zoals de huisarts zegt?

Als jullie ervaringen hebben laat vooral weten want ik vind het allemaal een beetje eng 🙁

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou bloedarmoede kunnen hebben. De huisarts moet een bloedonderzoek doen…
    Begrijp ik het goed dat je de pil doorslikt zonder stopweek?

Reageren
    N dR

In principe stop ik niet omdat door de huisarts werd gezegd dat het prima is maar ik stop toch vaak wel na 2 maanden slikken. Maar nu ging het er dus gewoon doorheen.

Reageren
    John (moderator)

Dan zou ik je toch aanraden om de komende 3 strippen telkens een stopweek te houden

Reageren
Reageer op: Nu al 2 maanden continu bloeden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.