Zoeken Vraag het forum

Spotting/bloedverlies en klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liz

Goedemorgen,

Deze cyclus ben ik op 13 februari laat in de avond ongesteld geworden. De dag erna niets en op 15 februari is mijn menstruatie echt doorgekomen. Dit duurde t/m de 16e.

Behalve dat ik op dag 1 bruin/oud bloed had, is normaal helder rood en de dag waarop ik ineens niet bloedde, bloed normaal 4 dagen aaneengesloten, was mijn menstruatie normaal met de voor mij gebruikelijke krampen/buikpijn.

Nu heb ik alleen dat ik vanaf de 17, vandaag dus 4 dagen, elke dag een klein beetje bloed verlies. Het is echt niet veel, maar moet er wel een inlegkruisje voor gebruiken. Ook heb ik buikpijn/steken/anders beetje zeurderig gevoel in m’n buik. Af en toe heb ik ook een beetje een branderig gevoel bij de ingang van mijn vagina. Beetje alsof je voelt dat je zo weer een beetje bloed gaat verliezen..

Pijn bij het plassen heb ik niet, ik heb 1 partner waar ik seksueel actief mee ben. Enige wat echt anders is geworden is dat we sinds 2 maanden zwanger proberen te worden.

Heeft iemand een idee over waardoor je ineens elke dag een beetje bloedverlies kunt hebben? Moet ik er iets mee of nog even aankijken?

Bedankt voor het lezen!

Gr. Liz

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zal toch gewoon je menstruatie zijn. Ben je recent met de pil gestopt?

Reageren
    Liz

Een jaar geleden ben ik gestopt met de pil, niet heel recent dus.

Reageren
    John (moderator)

Dan zal het toch gewoon je menstruatie zijn. En die kan wel eens iets anders zijn dan je gewend bent

Reageren
Reageer op: Spotting/bloedverlies en klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.