Zoeken Vraag het forum

agressie en vaak ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jessica

hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 17 jaar en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik begin bij het begin. Sinds vorig jaar juli is mijn menstruatie raar gaan doen. Het begon met bloedingen tussen mijn menstruaties door. Later werd ik steeds vaker ongesteld. Soms was ik 2 keer per maand ongesteld met tussendoorse bloedingen. Sinds de kerst ben ik veranderd. Ongeveer 2 dagen voor mijn menstruatie werd ik wat prikkelbaarder en agressiever (niet erg, maar was het wel). De agressiebuien namen steeds meer toe en ik werd vaker ongesteld. Op dit moment word ik om de week ongesteld en ben ik het 5 tot 7 dagen lang. Ik ben echt extreem prikkelbaar en heeel erg agressief (hele maand lang door). Ik heb hele erge buien en ik kan mezelf niet echt beheersen. Ik uit het (omdat ik niks kapot wil maken) op mezelf omdat ik anders nog meer gek word. Na een erge bui ga ik huilen en heb ik pijn op de borst en hoge hartslag. Er moet maar weer een geluidje of iets komen en ik word weer agressief. Ik ben het liefst niet bij mensen omdat ze me al geprikkeld maken als ze normaal praten. Ik ben al ongesteld sinds mijn 10e en ik heb nog noooiit dit gehad.

Dus kort samengevat: op dit moment ben ik om de week ongesteld (5-7 dagen lang) en ben ik heel ander persoon. Snel geirriteerd en prikkelbaar. Daardoor ben ik heel erg agressief terwijl ik dat van nature niet ben.

Weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het kan verhelpen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je met de klachten ook al bij de huisarts geweest?

Reageren
    niet

misschien kan je met de huisarts bespreken of dat je aan de pil kan. dan word je wat regelmatiger ongesteld.

Reageren
Reageer op: agressie en vaak ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.