- Sarah28 april 2019 om 01:42
Hey!
Laatste pil ingenomen vorige week zaterdag. Voor een paar dagen (ook 2 dagen bij het innemen van de pil) verloor ik oud bloed: zeeer donker bloed, pijnlijke krampen erbij. Deze week was het een mix van donker en soms lichte rode plekken. Vandaag had ik NIETS meer. Ik had seks met mijn vriendje en opeens begon ik echt te bloeden , maar deze keer echt rood “menstruatiebloed.”
Stomme vraag maar: dit zijn toch echt mijn menstruaties? Ik heb veel last van zwart oud bloed, gyanecologe vond er niets ergs aan, alleen heel lastig voor mij. Maar deze keer was het toch meer zwart dan gewoon rood… Morgen start ik de pil opnieuw.
Ik neem de pil zeer correct in, dus op dat vlak geen problemen. 🙂
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 april 2019 om 15:57Ik ga er vanuit dat het toch een bloeding van de menstruatie is
ReagerenCatootje28 april 2019 om 17:14Een echte menstruatie heb je natuurlijk niet dus de bloedingen kunnen anders worden. Je zou je eens kunnen verdiepen in wat de pil allemaal doet met je lichaam – en dat is bepaald niet positief.
ReagerenSarah28 april 2019 om 20:28Dus op zich, hoedanook de kleur of donkerheid/lichtheid van je zogezegde menstruatie, dat wordt automatisch als menstruatie aangezien (wanneer je elke keer weer de pil goed inneemt). Zo?
En dankjulliewel voor jullie antwoord ☺️
ReagerenJohn (moderator)
28 april 2019 om 21:59Het kan best wel eens anders zijn dan je gewend bent
ReagerenSarah29 april 2019 om 02:31Dankuwel!!
Reageren