- Vrouw 30 jaar14 mei 2018 om 21:06
26 april had ik bloedverlies rondom de tijd dat mijn menstruatie moest beginnen. De zelfde avond (ik was in t het vliegtuig) is dit gestopt en 2 dagen later weer licht bloedverlies. Dit duurt nu bijna 3 weken. Ik heb heel licht bloedverlies en het maakt mijn afscheiding geel/oranje en soms rozig. In deze 3 weken bijna heb ik 2 dagen voor mijn gevoel duidelijke menstruatiebloed gehad. De rest van alle dagen heel licht en zie ik het als ik afscheiding met me vinger weghaal bij het douchen.
Herkent iemand deze lichte bloedverlies.. of is het wat anders dan bloed?
Ik wil graag dat t voorby is aangezien ik zwanger probeer te raken en nu voor mijn gevoel geen leidraad heb wanneer me eisprong ongeveer komt.
Hoop dat iemand dit herkend en me meer kan vertellen erover. Ik wacht het nog een week af en dan maak ik een afspraak bij de huisarts. Ik ben namelijk 2 weken op vakantie geweest in Azie en hoop dat het nu ik een paar dagen terug ben vanzelf weer verdwijnt.
2 reactiesReagerenVrouw 30 jaar15 mei 2018 om 18:09Catootje15 mei 2018 om 20:01Als je de pil of andere anticonceptie hebt gebruikt: die werkt verstorend op je eigen hormoonhuishouding. Gebruik van de pil bevordert oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Dit kan ontregelingen geven in je menstruatie en je cyclus en tal van klachten geven. Daarnaast zorgt hormonale anticonceptie voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen, waaronder zink. Reizen tussen tijdzones werkt ontregelend op je melatonine, wat weer oestrogeenverhogend kan werken.
Reageren