Zoeken Vraag het forum

beetje bloed bij afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Emhlk

Hallo iedereen

Ik heb soms wat bloed bij mijn afscheiding. Hooguit één keer per dag, en niet elke dag. Het lijkt deze maand rond het midden van mijn strip te zitten en is nu weer zo’n 3 dagen bezig.

Dit heb ik op deze manier nu al zo’n 2-3 strips/maanden.

Kort hiervoor heb ik de pil voor het eerst doorgeslikt en dus een stopweek overgeslagen. Dit was in juli-augustus. Toen had ik wel wat last van bloed bij mijn afscheiding, maar ik had van tevoren gelezen dat dat vaker voorkomt bij het doorslikken van de pil dus daar maakte ik me niet zo’n zorgen over, maar hierna is het dus niet volledig gestopt (wel erg verminderd. De eerste maand hierna merkte ik er het meest van, maar dat het nu nog steeds wat gaande is vind ik toch raar).

Nu vraag ik me af wat dit zou kunnen zijn, want ik maak me wel zorgen. Ik ben nu aan het opschrijven hoe vaak ik er last van heb voor de huisarts. Dit heb ik helaas de vorige strips niet gedaan.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt nu wel telkens een stopweek?

Reageren
    Emhlk

Ja, ik heb telkens gewoon een stopweek.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens met de klachten naar de huisarts. Het zou heel goed kunnen dat je toch een andere pil nodig hebt.

Reageren
Reageer op: beetje bloed bij afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.