- Suus12 juli 2017 om 12:40
Goeiedag ik had een klein vraagje op 1 juli werd ik ongesteld tot ongeveer 5 juli en om gwn zkr van te zijn 6 juli a 7 juli was het echt klaar het is vandaag 12 jullie en er komt gewoon bloed uit me vagina en snap er niks van wel beetje maar wanneer ik naar de wc ga en plas zie ik bloed en wanner ik af veeg ook bloed hoe kan dit ??
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juli 2017 om 17:27Het kan een tussentijdse bloeding zijn. Dat komt wel eens voor
ReagerenCatootje13 juli 2017 om 14:48Als je de pil of andere hormonale anticonceptie gebruikt kan het daarmee samenhangen. Zo niet en het gebeurt vaker kan kunnen je hormonen van slag zijn. In het verleden had ik het door het gebruik van ibuprofen, wat ook je hormonen kan ontregelen. Je kan een en ander wel weer bijsturen met natuurlijke middelen.
ReagerenZwanger of niet?14 juli 2017 om 20:39Hallo, mijn menstruatie is zeer onregelmatig. Op 26 juni werd ik niet helemaal ongesteld maar kwam er wat bloed uit me. En op 10 juli stoptte het bloedden. Maar 2 dagen geleden vreef mijn vriend zijn penis tussen mijn schaamlippen. En hij had wel voorvocht. Maar hij is niet in mij gegaan. Toen ik vandaag wakker werd zag ik veel vaginale slijm. En heb ik buikpijn. Verder heb ik geen symptomen. Zou ik zwanger kunnen zijn of niet?
ReagerenJohn (moderator)
14 juli 2017 om 20:56Dat heeft toch niks met zwanger zijn te maken. Â Zo raak je niet zwanger
Reageren