- Liza15 mei 2017 om 11:30
Ik ben in paniek kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Vorige maand, 15 april had ik na een feestje in de ochtend onveilige seks. Hij is niet in mij klaargekomen maar hebben wel even seks gehad. Ik heb deze dag nog mijn menstruatie gekregen, 5-6 dagen lang. 23 april had ik kort weer een penetratie, enkel 3 seconden erin daarna met condoom… Ik zou normaal mijn regels 11 mei opnieuw moeten krijgen maar ik heb ze nu (15 mei) nog steeds niet. Ik ben normaal altijd regelmatig… ik heb wel een hele drukke periode achter de rug met veel stress en weinig slaap… maar ik weet niet wat ik kan doen ik wil niet zwanger zijn! Mijn regels komen gewoon niet door, kan iemand me helpen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 mei 2017 om 15:47ik heb wel een hele drukke periode achter de rug met veel stress en weinig slaap Dat kan een reden zijn waarom je menstruatie later komt. Doe voor de zekerheid wel even een zwangerschapstest.
ReagerenLiza15 mei 2017 om 16:11Ik heb er deze morgen eentje gekocht ga ze morgenvroeg doen… 🙁
Ik ben deze maand ook een week ziek geweest waardoor ik sterke antibiotica heb moeten nemen… kan dit er ook mee te maken hebben? Ik weet niet wat ik kan doen tegen de stress nu … ik wil absoluut niet zwanger zijn
ReagerenJohn (moderator)
15 mei 2017 om 17:01Eerst maar eens een test doen…
Reageren