Zoeken Vraag het forum

Menstruatie blijft uit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liza

Ik ben in paniek kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Vorige maand, 15 april had ik na een feestje in de ochtend onveilige seks. Hij is niet in mij klaargekomen maar hebben wel even seks gehad. Ik heb deze dag nog mijn menstruatie gekregen, 5-6 dagen lang. 23 april had ik kort weer een penetratie, enkel 3 seconden erin daarna met condoom… Ik zou normaal mijn regels 11 mei opnieuw moeten krijgen maar ik heb ze nu (15 mei) nog steeds niet. Ik ben normaal altijd regelmatig… ik heb wel een hele drukke periode achter de rug met veel stress en weinig slaap… maar ik weet niet wat ik kan doen ik wil niet zwanger zijn! Mijn regels komen gewoon niet door, kan iemand me helpen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

ik heb wel een hele drukke periode achter de rug met veel stress en weinig slaap  Dat kan een reden zijn waarom je menstruatie later komt. Doe voor de zekerheid wel even een zwangerschapstest.

Reageren
    Liza

Ik heb er deze morgen eentje gekocht ga ze morgenvroeg doen… 🙁

Ik ben deze maand ook een week ziek geweest waardoor ik sterke antibiotica heb moeten nemen… kan dit er ook mee te maken hebben? Ik weet niet wat ik kan doen tegen de stress nu … ik wil absoluut niet zwanger zijn

Reageren
    John (moderator)

Eerst maar eens een test doen…

Reageren
Reageer op: Menstruatie blijft uit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.