Zoeken Vraag het forum

witverlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Toen ik vandaag naar de wc ging had ik erg veel last van witverlies, beetje roomachtig wit van kleur, beetje dik. Mijn cyclus is wat onregelmatig maar ik zit nu ongeveer een week na mijn eisprong.
    Is het normaal dat je dan nog zoveel witverlies hebt? Ik lees vaak dat het na de eisprong afneemt…

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je onregelmatige cycli hebt, hoe weet je dan dat je een eisprong hebt gehad? Zou het niet kunnen dat je eisprong iets later is dan je verwacht had?

Reageren
    Anoniem

Mijn laatste cyclussen zijn van 28 tot 30 dagen geweest dus als ik daarop tel zou ik vorige week mijn eisprong hebben gehad. Kan het zijn dat je een week na eisprong nog veel witverlies hebt? Het was best een flinke klodder.

Reageren
    John (moderator)

Kunnen kan dat altijd. het is in ieder geval niets om meteen ongerust over te zijn als er geen andere klachten zijn. Wacht eens even wanneer je menstruatie is

Reageren
Reageer op: witverlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.