- +mama22 juni 2015 om 20:11
Mijn stiefdochtertje is 10 jaar oud en heeft al een poosje wat witverlies. Nu komt ze me vertellen dat het lastig voelt en lijkt altijd vochtig te zijn, als ik in haar broekje kijk s morgends zie ik een bruine afscheiding. dit heeft ze overdag niet, enkel wit, gelige afscheiding. Ik vraag me nu af of dit effectief gestold bloed kan zijn, en het begin kan zijn van haar maandstonden, ofdat ze met een ontsteking zit? Ik heb haar voor alle zekerheid een zalf gegeven om eraan te doen, moest het een ontsteking zijn, die zeker geen kwaad kan en het misschien kan verzachten.ze vind het zelf heel lastig en wil niet naar de dokter! Ik heb haar al uitgelegd dat elke vrouw of meisje dit op een bepaalde leeftijd doorgaat. Mijn onzekerheid zit hem in dat ik niet weet of dit te maken kan hebben met een ontsteking of met het onstaan van de maandstonden, hoe kan ik haar dan geruststellen of helpen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 juni 2015 om 20:23Als ze verder geen klachten heeft, kan dat heel goed het begin van de menstruatie zijn. Een ontsteking zou meer klachten moeten geven.
Reageren