Zoeken Vraag het forum

Medicijnvergiftiging?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vrolijk

In voor bereiding op een blaasoperatie, kreeg ik Vagifem voorgeschreven om de bloedsomloop te stimuleren.
    Na 14 dagen kreeg ik allerlei rare bij verschijnselen dikke benen met rode vlekken ,bittere smaak in mijn mond en een hele droge mond en na nog een week gewacht te hebben ben ik naar de huisarts gegaan, die zei in eerste instantie dat het daar niet door kwam. vervolgens ging hij mijn bloeddruk opmeten (die is altijd aan de hoge kant) maar zeker nu.Er werd gezegd stoppen met die Vagifem en verder niets.
    Ik heb toen contact gezocht met mijn internist en die heeft ook eigenlijk alleen maar belangstelling voor die hoge bloeddruk wel kreeg ik een antiallergie pil Tavegil en ander bloeddrukpillen.
    Heeft iemand van jullie enig idee hoelang zo’n (vergiftiging )kan duren.
    Vast bedankt

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

je bent waarschijnlijk allergisch voor dit middel, vandaar die pil. Het moet nu snel beter gaan, veel drinken maar!
    Sterkte Brenda

Reageren
    Catootje

Ik zie dat het een kunstmatig oestrogeen is. Kunstmatige hormonen kunnen een boel ontregelen in je lichaam. Zoek maar eens wat op over oestrogeendominantie. Daarnaast zorgen medicijnen ook voor verliezen aan vitaminen en mineralen. Met een allergie heeft dit alles niets van doen. Allergische klachten gaan vanzelf weer over en dit soort klachten niet.

Reageren
Reageer op: Medicijnvergiftiging?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.