Zoeken Vraag het forum

Dosisverhoging paroxetine

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen, Ik neem reeds sinds 2011 paroxetine 20mg en moet zeggen dat ik over het algemeen zeer tevreden ben over dit medicijn.
    Na een flinke boel ellende op privégebied (misval, ongeval echtgenoot) begon ik weer af te dwalen en stelde mijn psychiater voor om naar 30mg te gaan.

De theorie zegt dat je binnen de 2 weken beter moet zijn… Maar zo ervaar ik het niet, ik neem de nieuwe dosis nu 3 weken, en al zijn sommige symptomen al wat milder, ik ervaar nog steeds bijwerkingen en voel me nog steeds niet lekker in men vel.

Volgende week terug naar de psych ter evaluatie …
    Hebben jullie ervaring met een dosisverhoging van dit middel, en hoe lang duurde het bij jullie eer er gesproken kon worden van een echte verbetering ?

groetjes

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ik heb weinig tijd om te reageren maar over paroxetine is hier al veel geschreven.
    Heet feit dat je psychiater dit voorschrijft zegt al genoeg over zijn gebrek aan kennis, het middel is gruwelijk verslavend en afbouwen/stoppen is voor velen niet minder dan de hel op aarde.
    Nare privé omstandigheden zijn géén ziekte en dienen dus ook niet met pillen besteden te worden, en Seroxat is wel de ergste onder de kwaden.
    Stop nu het nog kan en zoek echte hulp voor je problemen voordat jr eindigt als een verslaafde en niemand je nog kan helpen.
    Klaas

Reageren
Reageer op: Dosisverhoging paroxetine
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.