- Anoniem19 november 2013 om 09:38
Jammer dat je geen hulp wilt aanvaarden,ik had je zo graag geholpen.Als je dit nu alleen doet om aandacht te krijgen,is dit je gelukt.Sorry meiske.Ik hoop dat je eens nadenkt en begrijpt,dat er mensen voor je zijn die het beste met je voor hebben.Toch wens ik je het allerbeste toe en misschien hoor ik nog van jou? Groetjes,x
Anoniem19 november 2013 om 17:18ik heb juist, vind ik, aandacht teveel. DAT WIL IK ALLEMAAL NIET.
ReagerenAnoniem19 november 2013 om 17:44Ben je nu teleurgesteld of misschien boos,dat ik dit geschreven heb?Dit was niet mijn bedoeling.Omdat je het zelfs met hoofdletters schrijft,heeft het je denk ik wel geraakt,maar alla.Waarom vind je dan,dat je juist teveel aandacht krijgt en waarom wil je dit dan niet.Volgens mij zit jij aardig in de problemen.Je weet precies wat je wel en niet wilt,maar volgens mij schreeuw je eigenlijk om hulp.Misschien durf je dit niet toe te geven uit angst,om je gevoelens te tonen.Je red het niet alleen,al zeg je van wel en zo gauw kom je niet in een gekkenhuis.Tegenwoordig heet dit een psychiatrisch ziekenhuis en daar wonen en leven mensen,die net zoals jij problemen hebben en daar zelf niet uitkomen.Ze hebben hulp nodig,net zoals jij.He meiske,laat de moed niet zakken,kom voor jezelf op,want je mag er zijn en evengoed genieten van mooie dingen,zoals zovelen.Zonder te praten en zonder hulp blijf je in een kringetje ronddraaien en wordt alles alleen maar erger.Ik leef met je mee en wil graag nog wat van je horen,ja?Groetjes,x
ReagerenTandor119 november 2013 om 19:47[quote]ik heb juist, vind ik, aandacht teveel. DAT WIL IK ALLEMAAL NIET.[/quote]
Wat doe je dan op dit forum vraag ik me af?
ReagerenAnoniem19 november 2013 om 22:36Tandor, iemand die misschien ondanks alle onzekerheid toch hulp wil hebben?Waarom zo hard?
ReagerenTandor119 november 2013 om 22:44Omdat ik twijfels heb over de berichten.
Als je een vol potje (30 stuks)Omeprazol Actavis (40MG), en 7 Doxycylyne tabletjes inneemt, garandeer ik je dat je dood en doodziek wordt! Dat is een 112 geval.
Ons meiske maakt en maakte niet bepaald een zieke indruk.
Eerst reageert ze timide, dan onstaat er plotseling een spraakwaterval en vervolgens komt er dan:
ik heb juist, vind ik, aandacht teveel. DAT WIL IK ALLEMAAL NIET.Ik heb heel sterk het gevoel dat we in het ootje genomen worden. Dat zou niet de eerste keer zijn.
Als dat niet zo is kan ze dat aangeven en is er niets aan de hand.
ReagerenAnoniem19 november 2013 om 23:10Oke Tandor.Ik begrijp je volkomen,maar toch heb ik in zulke gevallen medelijden met de desbetreffende persoon.Aan de ene kant wil ze absoluut geen aandacht en aan de andere kant proef ik toch een kreet om hulp.Ik vind dit heel moeilijk,omdat ik bang ben,dat ze toch rare dingen gaat doen.Ik ken dit soort mensen en vind dit vaak griezelig.Ik hoop,dat ze nu geen gekke dingen gaat doen.Ik groet je.nn.
ReagerenTandor119 november 2013 om 23:19Ik nodig haar uit om te reageren en te laten zien dat ik ongelijk heb. Ik zal de eerste zijn die zijn excuus aanbied, en alle moeite zal doen om haar te helpen.
ReagerenAnoniem19 november 2013 om 23:24Dank je Tandor,aardig van je.Ik hoop dat je gelijk hebt.Fijn dat je over haar wilt meepraten.Groetjes.
ReagerenAnoniem20 november 2013 om 20:34het enige wat ik wou was weten wat er kon gebeuren, meer wou ik helemaal niet… de dokter zei zelf ook dat ik er goed vanaf ben gekomen maar dat het de volgende keer anders is. ik heb geen aandacht nodig. dan had ik wel iets anders gepost.
ReagerenAnoniem20 november 2013 om 20:37Ik hoor niet in een psychiatisch ziekenhuis…
ReagerenAnoniem20 november 2013 om 20:42Moet ik ze voor je ogen innemen!? Geloof je het dan..?
ReagerenAnoniem20 november 2013 om 21:26Ik weet niet,waar dit op slaat.(moet ik ze voor je ogen innemen)Waar ben je mee bezig?Ik weet niet wat dit meiske mankeert en wat ze op dit forum wil bereiken,maar zoiets zeg je gewoon niet.Natuurlijk hoef je niet alles serieus te nemen en ik weet momenteel ook niet wat ik hiermee aan moet.Ik hoop alleen,dat ze niet weer zo stom doet.Ik wilde echt helpen maar blijkbaar wil ze geen hulp en daarom laat ik het ook hierbij!!!
ReagerenTandor120 november 2013 om 22:04[quote]het enige wat ik wou was weten wat er kon gebeuren, meer wou ik helemaal niet… de dokter zei zelf ook dat ik er goed vanaf ben gekomen maar dat het de volgende keer anders is. ik heb geen aandacht nodig. dan had ik wel iets anders gepost.[/quote]
Dan had je dus op de vragen van anoniem niet moeten reageren en het daarbij laten. Als je hulp wil kan dat maar dan moet je dat aangeven. Als dat niet zo is laat het dan ook weten. Dan kan ik de discussie sluiten.
ReagerenAnoniem21 november 2013 om 06:22Sluit maar, ik zie zelf wel wat ik doe. Daag.
Reageren