- Michael11 november 2012 om 15:26
Hallo,
Ik heb 2 weken geleden claritromycine ingenomen voorgeschreven van mijn dokter. Ik had last van piepende longen. Helaas bleek dus echter niks te zijn. Dus heb ik antibiotica voor niks ingenomen. Echter heb ik telkens last van bloed in mijn ontlasting.
Soms niks, soms een klein beetje en soms een redelijke hoeveelheid. Komt dat door de medicijnen of speelt hier iets anders ?
5 reactiesReagerenDaantje12 november 2012 om 12:49Hai, wat staat er in de bijsluiter?
ReagerenMichael14 november 2012 om 01:11Inderdaad bloed in ontlasting. Maar het is af en toe.Heb nu meer last van een andere bijwerking oorsuizen :S. troep dat spul!
ReagerenMichael21 november 2012 om 12:10Heeft iemand enig idee, hoelang antibiotica in je lichaam blijft ?
ReagerenEmma21 november 2012 om 12:24Hai, volgens mij hangt dat af van je metabolisme. Ik heb ergens gelezen dat antibiotica 5 tot 7 dagen na de kuur nog in je systeem/bloed zit.
Reagerenrose3 februari 2017 om 14:01Hi laat zich alstublieft onderzoeken dat liegt niet an antibiotica . Het kann iets ontschuldigs zijn zoals aambeien of anus fissuren of darm poliepen maar ook iets malignes zoals darmkanker.
Reageren