Zoeken Vraag het forum

Broxil 500mg

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bas

Ik heb keelontsteking, dus heb ik van de dokter Broxil 500mg voorgeschreven gekregen (ook wel feneticillinekalium). Kan ik terwijl ik dit middel gebruik ook een jointje roken?

13 reacties
    Reageren
    Simone

Bij een onsteking in je keel moet je vooral je keel opnieuw blijven irriteren met rook, en vooral je lichaam zwaar belasten met THC…!
    Wat een domme vraag zeg!

Reageren
    davis

zijn vraag was of t kan…. ! niet of t slim is… brilleke notig 😛

Reageren
    Anoniem

Voor advies over het gebruik van drugs is dit forum niet bedoeld.

Reageren
    Joost

Ok, wat als hij het anders stelt: stel hij heeft het al gecombineerd, zit hij dan in de problemen, moet hij zijn kuur opnieuw doen? etc.

Bovendien denk ik dat dit forum juist ideaal is om drugsgebruik op volwassen manier te bediscussiëren.

Reageren
    Lieke

Nee, dat lijkt niet nodig. THC, de werkzame stof in deze drug heeft geen noemenswaardige interactie met penicillinen.
    Echter, misbruik van Broxil voor recreatieve doeleinden, dient te allen tijde vermeden te worden, zeker in combinatie met THC.

Reageren
    zeg ik lekker niet

Ik heb vanmorge ivm ZWare keelontsteking Broxil 500MG gehad 3 de dag 10 dagen

ik rook aardig wat weed ook vandaag en voel me best gewoon de kuur zn werk laten doen
    en je ding doen zou ik zeggen;)

nu maar even een biertje

Reageren
    Acid Rain

Kunnen sommigen hier die helemaal niets zinnig toe te voegen hebben (simone & anoniem) niet lekker ff hun snaveltje houden. Je voegt niets toe met je domme gelul! Er bestaan gaan domme vragen alleen domme antwoorden en mensen als Simone.

Reageren
    Anoniem

@Acid Rain… en wat heb jij toe te voegen?!

Reageren
    Anoniem

ik ben gister begonnen met mijn kuur Broxil 500mg. Terwijl ik dit intyp rook ik een jointje, ik voel me er niet raar of gek door.

Is het verstandig? waarschijnlijk niet.

Is het schadelijk voor je? waarschijnlijk niet.

Reageren
    Anoniem

Hoi.. Ik bn sinds zaterdag aan de broxil 500 begonnen wegens een zware keel ontsteking waar van ik in et ziekenhuis van was beland. Nu 3 dagen later elke dag 3x de capsulle ingenome voel ik me al een stuk beter. Maar zoals sommig me goed kunne begrijpen verveel ik me dood na 3 dagen op bed te hebben gelegen. Dus ben van plan om vandaag weer eens een lkkr drankje en een lkkr jointje dr bij te nemen. In het begin tweivelde ik wel omdat ik weet dat de combinatie van antibiotica en drug/alcohol niet zo goed same gaat. Maar nu ik dit heb gelezen kan ik met een gerust hart aan een fijne en gezellige avond beginnen..:p
    Prooost alvast!

Reageren
    Anoniem

ok dus met thc is er geen probleem, maar hoe zit dat met andere middelen als xtc, speed of coke

Reageren
    Anoniem

Haha ja en nu ga je te ver. Late reactie I know.

Reageren
    Jonkobas

ik rook wiet

Reageren
Reageer op: Broxil 500mg
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.