Te veel witte bloedcellen en lambipol

  • #1

    Dag iedereen,

    Ik heb al jaren bij een bloedonderzoek steeds te veel witte bloedcellen. Mijn huisarts denkt dat het misschien kan komen door het gebruik van het geneesmiddel Lambipol, maar mijn psychiater spreekt dit tegen. Heeft iemand hier ervaring mee aub?

    Reactie
    #2

    Dit zou zomaar kunnen kloppen, wat de huisarts zegt. Gemeld staat bij de bijwerkingen dat er bloedafwijkingen kunnen ontstaan. Maar aangezien je het al lang gebruikt, zou dit waarschijnlijker kunnen zijn. Dit soort medicatie ontregelen sowieso het gehele systeem.

    Reactie
    #3

    Medicatie zorgt onder andere voor verlies aan vitaminen en mineralen - anti-epileptica vooral aan allerlei vitaminen - en kan nog veel meer ontregelen in je lichaam. Daarnaast doen medicijnen ook niets aan de oorzaken.

    Reactie
Reageer op: Te veel witte bloedcellen en lambipol
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief