Zoeken Vraag het forum

Combinatie paracetamol en ibrufen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • K

Hallo
    Ik heb reeds een week enorme pijn in mijn tand en deze Leide tot ontsteking .. ik ging naar de dokter die me antibiotica voorschreef en ibrufen en paracetamol .. na uitname van antibiotica nog steeds geen beterschap (4dagen) dus gisteren naar de tandarts .. tand onderaan vanachter getrokken .. enkel voorschrift paracetamol en ibrufen ..
    vandaag : enorm veel pijn en ook boven aan deze keer tot voor mijn oor boven aan ?? Is dit normaal ??
    Ben dan naar een EHBO post geweest ( zat op evenement ) daar was een dokter van wacht die mij hielp in medicatie .. alleen ben ik nu wat schrikkerig aangezien ik wat druk op mijn longen voel .. mijn inname van vandaag : 9 u ibrufen 600 13 u paracetamol 1 gr. 4 u ibrufen .. 19 u paracetamol 1gr 22 u 30 op aanrade van de dokter 1gr paracetamol en 600gr ibrufen .. de pijn is pas iets verminderd het laatste uur .. maar ik heb een zwaar gevoel op mijn longen .. is dit normaal of zijn sit bijwerkingen ? Heb ik teveel genomen ? Wat zijn mijn opties ?

Mvg k.

John (moderator)

Ik kan je zo niet zeggen of het bijwerkingen zijn.
    Wel kan ik zeggen dat je de medicatie voor een betere pijnstilling anders zou moeten gaan nemen.
    Zo nodig 3 x daags 600 mg brufen samen met 1000 mg paracetamol. Als je weer het benauwde gevoel krijgt, zou je even contact op moeten nemen met de apotheker of de huisarts en stoppen met de brufen

Reageren
Reageer op: Combinatie paracetamol en ibrufen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.