- Boulie1 april 2017 om 15:46
Ik gebruik al meer dan 5 jaar Wellbutrin XR 150mg per dag. Hoe kan ik het beste afbouwen?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 april 2017 om 17:17Als de tablet goed te delen is, zou ik er eerst 1,4 van afhalen, dat enkele weken gebruiken (3/4) om vervolgens naar een halve tablet te gaan. Dot ook weer voor enkele weken. De kwart tabletjes bewaren voor later..
Vervolgens de halve tablet in tweeën delen ( of de bewaarde kwartjes gebruiken) eveneens weer enkele weken. Dan stoppen.
ReagerenBert5 augustus 2017 om 20:45je kan dit helemaal niet delen, heeft nlk gereguleerde afgifte!
Reageren_87_7 augustus 2017 om 22:27Maar het zijn wel tabletten, of zijn dat caps?
Reageren_87_7 augustus 2017 om 22:30Ik zou het doen zo Tandor het omschrijft. Ik bouw mijn AD ook af volgens een manier die niet word aangeprezen bij de zogenaamde experts. Maar het werkt wel op deze manier…
ReagerenHanna27 juni 2018 om 09:00Ik ben van een hele 150 mg Wellbutrin naar een halve gegaan en slik nu een aantal weekjes een kwartje. En dat gaat goed! Dat houd ik eerst zo.
Reageren
Slikte eerst Seroquel voor het slapen gaan, maar bleek dat ik me daar heel raar van ging voelen dus gewoon met oxa 10mg weer terug proberen te gaan naar natuurlijke slaap. Dan maar ff korte nachtjes, dat komt ook vanzelf weer goed. Maar begin me steeds beter te voelen!