Zoeken Vraag het forum

Buikgriep: 2 keer in 3 maanden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jules

Hallo,
    Eind oktober heb ik buikgriep gehad. Voor het eerst sinds mijn kindertijd, ik ben nooit ziek.
    Ik moest overgeven (1x) en had waterdunne diarree. Nu is het drie maanden verder en heb ik weer precies hetzelfde, alleen het overgeven was dit keer veel erger. Nu ben ik 2 dagen verder en voel ik me alweer wat beter, maar heb nog weinig eetlust. Ik vind het alleen zo vreemd dat ik twee keer in zo’n korte tijd dezelfde klachten heb. Is dit weer hetzelfde en zat het virus nog in mijn lichaam of is dit weer een ander buikgriepvirus? Ik heb gelezen dat het "heerst" maar twee keer in drie maanden is toch niet normaal? Voor mij in ieder geval niet.
    Groet Jules (30)

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

soms wordt iets buikgriep genoemd terwijl het het niet is, je hebt dan gewoon iets gegeten wat niet helemaal goed was, dit geeft klachten maar slechts 1 of 2 dagen.
    Een echte buikgriep, b.v. van het Noro Virus is heftiger en duurt langer.
    je kan het dus allebei hebben gehad.
    Beterschap! Brenda.

Reageren
    Jennifer

Hallo
    ik heb een maand geleden buikgriep gehad maar nu is mijn oma ziek het zelfde als wat ik heb gehad. nu ben ik gisteren de hele middag bij haar geweest kan ik dit nu ook weer krijgen>

Reageren
    John (moderator)

dat zou eventueel kunnen

Reageren
Reageer op: Buikgriep: 2 keer in 3 maanden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.