- Anoniem11 augustus 2016 om 00:34
Help! Sinds vandaag voel ik een hard bultje(rond) in me kont hij zit net aan de binnenkant,zeg een paar milimeter binnen in.als ik zachtjes over me anus wrijf voel je hem ook iets. Hij zit links in me anus.als ik erop druk doet het zeer evenals ik ga zitten.de pijn valt nu nog mee. Ik loop nog en zit nog. Maar voel het wel.probleem is dat ik nu in spanje(vakantie) zit en er niet op zit te wachten er een spaanse dokter erin te laten kijken. Mocht het trouwens erger worden. Dan ga ik direct, dan wil ik gewoon geholpen worden.maar als het iets is wat misschien zo weer weg is. Dan liever niet uiteraad.ik lees al van alles op de forums.en ik ben hier nog 10 dagen en heb geen zin dat ik over 3 dagen niks meer kan.ik heb in het verleden(dit jaar) wel eens jeuk gehad en ook wel eens regelmatig een zweetige kont gehad. Nu kan ik me dat de afgelopen dagen niet herinneren.nu valt dat niet mee want het is hier de afgelopen dagen rond de 35 gr dus zweten doe je zo en zo! Ik ben wel iemand die zijn kont extreem schoonmaakt.er moet geen bruin meer aan me papiertje zitten , steek zelfs me papier een stukje me kont in. Dit doe al heel me leven. En heb gisteren dus ook niks gevoelt en ben van mening dat het pas sinds vandaag is.het bultje is overigens nog vrij klein van formaat zeg maar 3x3mm zoiets.enig idee misschien? Kunt u mijn vakantie nog redden en mijn humeur weer wat opvrolijken misschien. Misschien wat zalf , tips etc.
Ik hoop snel iets te horen van u en bvd2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2016 om 08:02Het kan een inwendig aambeitje zijn. Op zich niet zo’n probleem.
Je zou een aambeienzalf kunnen gebruiken. Ik weet niet of sperti in Spanje te koop is. Maar dan niet de cooling gel, maar de zalf met applicator.[quote]steek zelfs me papier een stukje me kont in[/quote]hier moet je dus wel mee stoppen.
Reageren
Zorg dat je voldoende drinkt en je ontlasting zacht blijft.Anoniem11 augustus 2016 om 15:37Ten eerste heel erg bedankt voor uw reactie en ook nog zo snel! Ik ga gelijk eens rond kijken of ze hier iets hebben.tevens is de situatie ongewijzigd. Dus niet meer pijn of ellende gelukkig. Heb zelfs op en waterscooter gezeten vandaag(had deze al betaald vandaar)voel me eigen nu ook een stuk vrolijker gelijk. Nogmaals erg bedankt. Mvg…..
Reageren