- Anoniem8 juni 2016 om 15:59
Goedemiddag allemaal, ik heb de laatste paar weken klachten ik heb het gevoel alsof mijn buik en borst inwendig trillt/borrelt en het is erg irritant en beangstigend soms lijkt het alsof het ook bij mijn hart gebeurt wat is dit waar heeft dit mee te maken weet iemand dit?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juni 2016 om 16:13Het kan een spiertje zijn dat dat veroorzaakt. Op zich onschuldig.. als je er veel last van hebt ga dan even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem8 juni 2016 om 18:16Het kan een spiertje zijn ja maar het voelt wel erg raar want het lijkt op een gevoel van binnen dat naar boven gaat naar de borst inwendig erg raar daarom vind ik het raar hoe dat een spier kan zijn ik ben ook naar de huisarts geweest maar die zei dat het waarschijnlijk een angststoornis of paniekaanval is maar bij mij gaat dat de hele dag een paar momenten de laatste tijd zo terwijl ik niet eens stress of angst heb.
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2016 om 18:26Toch zou het een spier kunnen zijn.
Doe eens de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem8 juni 2016 om 20:15Oke, bedankt voor uw reacties weet u ook mischien hoe ik het kan verhelpen of wat er goed tegen zou kunnen werken bv: medicijnen,oefeningen ofz
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2016 om 20:18Aks het een spier is, gaat het doorgaans ook vanzelf weer over. Als het blijft aanhouden, ga dan naar de huisarts.
Reageren