- Mr. Spock29 juni 2015 om 09:32
Sinds kerst vorig jaar heb ik een raar gevoel in de onderbuik, ook gaan m’n darmstelsel flink te keer.
Het dragen van een (strakke!) broek is haast niet mogelijk want zodra ik deze dichtknop dan lijkt het of er iets begint te “branden”, als ik hem dan weer open doe dan is dit een bevrijdend gevoel.
Heb ook gemerkt dat als er spanningen zijn dit rare gevoel heftiger word en dan kun je er niet van slapen.
Heb zelf ook ontdekt dat ik onbewust m’n buikspieren aanspan ,dit heeft tot gevolg dat ik dat branderige gevoel krijg in de onderbuik.
Had gehoopt dat het met de tijd zou verdwijnen maar helaas het vreemde gevoel in de onderbuik is er nog steeds en ik hoop dat er iemand is die dit herkent en weet wat je er tegen kunt doen.Alvast bedankt.
4 reactiesReagerenMr. Spock >>>aanvulling29 juni 2015 om 09:55Het gevoel dat hierboven beschreven word is te vergelijken met een wedstrijdje spijkerbroek hangen, het gevoel als je er een tijdje hangt.
Reageren
Heb ook mijn ups en downs er zijn dagen dat goed kan slapen maar nooit zoals vroeger, toen kon je gerust een kanon afschieten om me te wekken.
Nu schrik je soms om twee uur in de nacht wakker, ik probeer dan gewoon te blijven liggen maar meestal zijn het van die hazen-slaapjes.John (moderator)
29 juni 2015 om 14:57Spanningen zouden deze klachten best wel kunnen veroorzaken.Ook het onbewust aanspannen van je buikspieren werkt dan niet in het voordeel. Daar zou je dan op moeten gaan letten dat je dat in ieder geval niet meer doet.
Reageren
Je zou met je klachten eens naar je huisarts kunnen gaan.Romy26 januari 2019 om 15:47Ik heb de laatste tijd heel veel buikpijn in mijn onderbuik. Morgen ga ik mijn kinderfeestje geven maar ik heb er een raar gevoel bij vooral bij mijn vriendinnen want de laatste tijd negeren ze me en spelen ze niet met mij. Kan je me helpen dat zou echt fijn zijn! Alvast bedankt. Groetjes Romy
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2019 om 18:50Ik denk dat je wat spanningen hebt voor het kinderfeestje
Reageren