- Anoniem11 januari 2015 om 16:37
Hallo, Ik heb al heel lang (>1 jaar) last van twee bultjes die maar niet weg gaan. Een zit bij de anus en 1 bij mijn stuitje. Soms zijn ze dik en soms zijn ze bijna plat. Er komt pus uit en soms bloed het ook. Ik vraag me af wat het is. Het begint heel irritant te worden want als ik aan het werk ben gaat mijn kont pijn doen omdat die pus en bloed tussen mijn bilhaar gaat zitten wat allemaal gaat irriteren denk ik, of kan het en andere oorzaak hebben? Ik heb een foto bijgevoegd. (Geprobeerd beetje te scheren om het duidelijker te kunnen laten zien.)
[attachment=1925]kont.jpg[/attachment]2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 januari 2015 om 17:40Bij je anus zit er meer dan een. Het zouden cysten kunnen zijn. Bij je anus ook nog eventueel aambeien, maar daar ben ik niet zeker van. Ze zijn net niet goed genoeg te zien. Ik denk dat je er goed aan doet om even naar de huisarts te gaan en er naar te laten kijken.
ReagerenAnoniem22 januari 2015 om 21:46Naar de huisarts geweest, dachten aan een fistel.. Doorverwezen naar poli chirurgie en blijkt inderdaad een fistel te zijn. 23 februari een afspraak bij de anesthesist voor een afspraak want moet geopereerd worden onder algehele narcose.
Ik zie hier erg tegen op! Iemand ervaringen tips? 🙂
Reageren