- Anoniem2 september 2014 om 13:56
Mijn klachten op een rijtje:
Ontkleurde ontlasting
lage en middenhoge rugpijn
Misselijk
Vermoeidheid
Buikpijn op steeds verschillende plaatsen (steken)
Continu een zeurderig gevoel in mijn buik.Een tijdje geleden een echo gehad voor mijn bovenlichaam en ingewanden en een maagonderzoek maar daar is niks in gevonden.
In mijn bloed en ontlasting is ook niks gevonden.Nu heb ik wat moeite met poepen maar ik heb vaak wel gewoon de aandrang en verder is het heel erg licht van kleur en de substantie ervan is wisselend, de ene keer normaal, dan plakkerig of waterig of vettig.
Wat zou dit kunnen zijn? Ik ga volgende week op vakantie en ik begin mij toch wel zorgen te maken.
Alvast bedankt.
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 september 2014 om 15:40PDS zou kunnen.
Reageren
Alleen een beetje laat om er nog wat aan te doen cq. te onderzoeken als je volgende week op vakantie gaat. Ga na de vakantie naar een MDL arts.Anoniem2 september 2014 om 16:38Pds is inderdaad vastgesteld maar kan dat zo pijnlijk zijn dat heel je dag om je buikpijn draait?
Reageren
Soms is het ook weg maar nu is het al een week in alle hevigheid terug.John (moderator)
2 september 2014 om 16:49Helaas kan dat heel goed.
Reageren
Zeker als er ook nog wat stress bij komt kijken. Vraag aan je huisarts een recept voor Buscopan en neem die mee op vakantie.Anoniem2 september 2014 om 19:38Het is ook geen gewone buikpijn maar het is echt zeurend en het lijkt alsof er een blokkade zit die steeds verplaatst. Herken je dat gevoel?
Bedankt voor de tip, ik ga morgen gelijk de ha bellen.
ReagerenAnoniem2 september 2014 om 19:39En inderdaad, ik heb veel stress ook.
ReagerenJohn (moderator)
2 september 2014 om 19:42Het past in ieder geval wel allemaal bij elkaar.
Reageren
De Buscopan zou in ieder geval de ergste buikpijn moeten voorkomen.Anoniem3 september 2014 om 15:15Misschien probleem met alvleesklier, door te slechte vertering vettige ontlasting. Drijvend? Probeer eens minder vet te eten.
ReagerenAnoniem3 september 2014 om 15:17sorry, kunnen ook galstenen zijn. Vooral die ontkleurde ontlasting. Ik zou na de vakantie toch even naar mdl arts gaan.
Reageren