- Anna26 maart 2018 om 14:27
Misschien zijn het parasieten dat was iig bij mij zo
Catootje26 maart 2018 om 19:58@27 februari. Je hele voedingpatroon kan van belang zijn. Teveel brood, vooral tarwe, kan klachten geven. Zou je moeten uitzoeken waar je slecht op reageert.
Daarnaast kan je tekorten hebben aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Zoals vitamine B en magnesium. Tekorten kan je lang niet allemaal meten in je bloed en bovendien wordt er maar op een paar stofjes getest.
ReagerenCatootje26 maart 2018 om 20:02Er kunnen ook nog dingen spelen als candida, te weinig maagzuur, tekorten aan enzymen enz.
ReagerenHelp22 juli 2018 om 16:40Reactie op het antwoord van <span class=”bbp-reply-post-author”>Anna</span> <span class=”bbp-reply-post-date”>26 maart 2018 om 14:27</span> . Anna, je zei het kan zijn dat het door parasieten komt. Dat denk ik ook.
Mijn vraag is; wat heb je gedaan om die parasieten dood te maken?
Alvast bedankt.
ReagerenAnoniem14 augustus 2018 om 20:14Ik heb ook last van dezelfde problemen. Het gevoel dat alles ophoopt onder ribben links. En dan vervolgens onder veel druk en moeite met veel geluid doorgaat na een tijdje. Soms met een heel vervelend misselijk gevoel.
Ik heb dit wel zelf veroorzaakt denk ik. Deze problemen zijn bij mij begonen toen ik expirimenteel op mijn 15/16 XTC probeerde. Ik ben nu 5/6 jaar verder en het ophopen met druk wordt alleen maar erger. Vorige week een buikgriep opgelopen en dit heeft het nog erger gemaakt. Ik ga weer naar de dokter, hopen dat ze er wat mee kunnen… Dont do drugs 🙁
Reageren